HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Jankovics Dalma: Interjú Szloboda Judit testnevelő tanárnővel

2020.11.02. 22:01 Péterfy

  Meg szerettem volna ismerni közelebbről új testnevelő szakos tanárnőnket, Szloboda Judit nénit, ezért feltettem neki néhány kérdést.  

 Miért a testnevelés szakot választotta?

A szüleim is sportoltak régen, én is gyermekkorom óta sportolok, így biztos voltam benne, hogy a testnevelés szak lesz a tökéletes számomra.

Hogy érzi iskolánkban magát?

Köszönöm, nagyon jól, különösen, hogy én is ebbe az intézménybe jártam.

Melyik iskolában tanít még?

A Cserháti Sándor Szakképző Iskolában tanítok 19 éve.

Van gyermeke?

Igen, egy 7 éves kisfiú.

Ő sportol valamit?

Igen, minden sportágat kipróbál, de a foci áll a szívéhez legközelebb.

Ön mivel tölti a szabadidejét?

Sajnos abból nincs sok, de igyekszem minél többet a kisfiammal lenni.

Mi a kedvenc filmje?

A suttogó.

Van kedvenc virága?

Igen, az orchidea.

Mi a kedvenc étele és itala?

Nagyon szeretem a gombapörköltet galuskával, leginkább vizet iszom.

 

   Köszönöm Judit néni az interjút, további sikeres tanítást kívánok Önnek!

 

Jankovics Dalma

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8716270376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása