HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Jankovics Dalma filmajánlója

2021.11.14. 17:43 Péterfy

   A menedék című film nekem nagyon megtetszett, jelenleg a kedvenc filmem. Öt része van, remélem, nemsokára kijön a hatodik része is, mert már nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatása.

   Ezt a filmet 12-16 éves lányoknak ajánlom, főleg annak, aki szereti a lovakat, de bárki megnézheti. A kedvenc szereplőm Katie. Eleinte nem szívlelte a lovakat, de aztán megváltozott róluk a véleménye, sőt, még versenyeket is nyert. Katie suttogó volt. Ez azt jelenti, hogy értette, mit mondanak a lovak, és az állatok is értették, hogy mit mond Katie. Nekem a harmadik rész tetszett a legjobban, mert abban több ló is szerepelt és még egy suttogó. Engem nagyon kellemes érzés fogott el a filmek nézése közben. Szeretem a lovakat, és személyes kapcsolatom is van velük, hiszen lovagolni is járok néha egy barátomhoz. 

   Nézzétek meg ezt a filmet! Ha tetszett, add tovább ismerőseidnek! Jó szórakozást kívánok mindenkinek! maxresdefault.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr4416755286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása