HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla: Tapasztalataim a felső tagozatról

2022.10.28. 10:26 Péterfy

  Az idei évben felsős lettem, előző év végén elbúcsúztunk az alsós tanítónéniktől. Nagyon vártam már, hogy milyen is lesz.
  A felső tagozat is jó, bár kicsit hiányoznak a régi tanárok. Majdnem minden tanóra másik tanteremben zajlik. Ami még újdonság: szinte minden tantárgyat más tanár vagy tanárnő tanít. Az idei évtől nem vagyok már napközis, ebéd után haza megyek, és otthon tanulok. Van új tantárgy is: a történelem, nagyon szeretem. Most már kevesebb a játék, több a tanulás, de én nem bánom.
   Szerintem nagyon jó felsősnek lenni, sok új dolgot tudtam meg, és már ismerem szinte az összes felsős tanárt.
Nem is volt olyan nehéz a váltás, mint gondoltam. Ötödikesek, ti hogy viselitek a változásokat?

aa_post70-7270246.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9017964858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása