HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla Emese: Egy átlagos hetem ötödikesként

2022.11.11. 12:50 Péterfy

   Reggelente busszal megyünk iskolába a testvéreimmel. Órák előtt én mindig hamar előpakolok, hogy ne órakezdéskor kelljen.

   Minden nap 6 óránk van, legalábbis nekem, és még 3 osztálytársamnak, mert csütörtökön csak 5 óránk van, de utána természet szakkörre megyünk. Kedden első óra tesi, szóval aznap sietni kell. Hétfőnként iskola után egyedül szoktam elmenni a mamámhoz, a többi napon a nővéremmel szoktam menni vagy a mamánkhoz, vagy haza. Szerdánként a könyvtárba megyünk, és ott készítjük el a házi feladatainkat. A többi napon otthon írom meg, azután tanulok és összepakolom a táskám másnapra. Az órarendet is megtanultam már nagyjából, szinte fejből megy. Persze azért inkább belenézek. Utána pihenek, sokat rajzolok például. Esténként korán lefekszünk, bár nem alszunk el azonnal, tíz óra előtt el szoktunk aludni. Hétköznap korábban fekszek, hétvégén kicsit tovább fent vagyok. Hétvégenként sokat pihenek, a leckéket vasárnap délelőtt szoktam megcsinálni, és akkor tanulok is a következő hétre.

   Így telik egy átlagos hetem felső tagozaton.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2517975892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása