HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla Emese: Így telt a karácsonyom

2023.01.15. 10:48 Péterfy

   Mint minden gyerek, a testvéreimmel mi is nagyon vártuk a karácsonyt. Szenteste előtti nap elmentem a boltba még néhány ajándékért, amit korábban nem tudtam beszerezni. Otthon elcsomagoltam őket. Másnap szokásos nap volt, takarítottam és segítettem sütni is. Apa behozta a házba a fenyőt, amit kivételesen hárman díszítettük fel, a testvéreim és én. Vacsora után még egy kicsit gyakoroltunk, míg vártuk a szülőket, mert készültünk egy műsorral is. Kicsit sok időbe telt mire feljöttek, de addig is átöltöztünk és kipakoltuk az ajándékokat a fa alá. Mikor megérkeztek, előadtuk a műsort, nagyon tetszett nekik, és örültek, hogy készültünk. Utána átadtuk az ajándékokat, mindenki nagyon boldog volt, a meglepetések jól sikerültek. Aznap este jól aludtunk. Következő nap elmentünk a mamánkhoz, hogy megünnepeljük a karácsonyt ott is. Oda nem vacsorára, hanem uzsonnára mentünk. Először ott is előadtuk a műsort, nekik is nagyon tetszett, meghatódtak.

   Nagyon jó volt ez a néhány nap, sok ajándékot adtunk és kaptunk. Kinek hogy telt a karácsony?

369.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9018026616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása