HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Farkas Fanni: Hobbim, a táncos torna

2023.02.26. 16:24 Péterfy

   Az én egyik kedvenc szabadidős tevékenységem a táncos torna, ahová heti rendszerességgel járok.
   Idén hetedik éve, hogy űzöm ezt a sportot, két éve versenyszerűen. Az óvodában középső csoportos voltam, amikor elkezdtem négy társammal együtt. Mostanra már csak én maradtam. Az első három évben szorgalmasan jártam edzeni, de sajnos a világjárvány miatt két év kimaradt. Megviselt a kihagyás, hiányzott a mozgás, a közösség. Tavaly szerencsére folytathattuk, ahol abbahagytuk, eljutottunk versenyre is. Csibéknek öltöztünk, a kvalifikáción elsők lettünk, illetve különdíjasok. Az országos megmérettetésen szintén első helyezést értünk el. Európa bajnokságon harmadikak lettünk, és itt is kaptunk különdíjat. Az idei jelmezünk: muffin sütemény.
   Ajánlom mindenkinek, hogy sportoljon, mert a mozgás által nem csak egészségesebbek leszünk, hanem életre szóló barátságokat, élményeket tudunk általa szerezni.
unnamed_6.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9618058800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása