HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Kundár-Varga Hanna: Szülinap a barátaimmal

2023.03.17. 17:51 Péterfy

    Március 6-án töltöttem a 11. életévemet, így ezen a napon elhívtam a három legjobb barátomat az otthonunkba: Leilát, Rozit és Szimit.
    A napot a Potyli partján kezdtük, ott beszélgettünk. Véletlenül beledobtuk a patakba az egyik cipőt, és vagy egy órán keresztül próbáltuk kiszedni, de tovább úszott. A végén ki tudtuk halászni egy nagy bottal. Nagyon vizesek lettünk, főleg a cipőnk, ezért mezítláb mentünk haza. Gyorsan átöltöztünk, és ettünk a tortából. Megkaptam az ajándékaimat, nagyon örültem nekik. Később elvittük sétálni a kutyákat. Gyorsan eljött az este, vacsorára melegszendviccsel kínáltam barátnőimet. Sokáig fent voltunk, hajnalba nyúlóan beszélgettünk. Másnap reggel elektromos rollereztünk. Az ebédet még közösen töltöttük el, majd kora délután elindultak haza a lányok.
   Nagyon jól éreztem magam, ezúton is köszönöm a barátnőimnek, hogy együtt ünnepelhettünk. Jövőre is szívesen várjuk őket a családommal.
img_3869.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3418074230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása