HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Réka Anikó: Így telt a tavaszi szünetem

2023.04.16. 19:00 Péterfy

    Az idei szünet is jóra sikeredett. Bár alig volt együtt a család, én azért jól éreztem magam.

   Szerda délután, suli után a bátyámmal elmentünk görkorcsolyázni a Kanizsa Arénához. Csütörtökön otthon voltam a tesóimmal. Reggel a húgommal csináltunk bögrés sütit, ami nagyon finom lett. Délelőtt megírtam a házik felét, és tanultam egy kicsit. Ebéd után filmeztünk, este pedig készítettem a szüleimnek is sütit. Péntek délelőtt sütöttem anyukámmal zserbót, és mézes krémest. Szombat este készültem húsvétra, és a tesóimnak készítettem matricát ajándékba. Vasárnap megvolt az ünnepi reggeli, és tovább készültek a matricák. Délután megtartottuk az udvarban a szokásos húsvéti tojáskeresést, utána pedig elkészültünk, és bementünk a városba a nagymamánkhoz. Hétfőn délelőtt már kezdem készülni az iskolára. Délután a húgommal és az anyukámmal úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sétálni. 40 perc alatt Kiskanizsán voltunk egy fagyizónál. A testvérem és én egy-egy kétgombócos fagyit kértünk, anyukám meg egy forrócsokit ivott. Hazafelé nem kanyarodtunk le a mi utcánkba, hanem még elmentünk a Sormáson lévő István fogadóba, hogy megnézzük az Állatparkot. Kedden délelőtt a bátyámmal sorozatot néztem, délután meg még átnéztem a tanulnivalókat, befejeztem a házikat.

   Nagyon gyorsan elrepült ez a szünet, jól esett ez a kis pihenés. Ti mivel töltöttétek az időt?

800px_colourbox9474773.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9818103886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása