HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella: Megyei Ügyességi Csapatbajnokság

2023.09.28. 17:05 Péterfy

   Szeptember 19-én, kedden Diákolimpiát rendeztek Zalaegerszegen, melyen iskolánk is részt vett. 

   Reggel fél 9-kor indultunk busszal. Odafelé nagyon izgultam, de mikor odaértünk és bemelegítettünk, elmúlt a félelmem. Az első versenyszám a magasugrás volt, én is ebben indultam. Hat lehetőségünk volt összesen az ugrásokra. Az én egyéni csúcsom az 1 m 25 cm lett. Ezenkívül váltófutásban, a felsőbb évfolyamok pedig diszkoszvetésben és gerelyhajításban is indultak. A nap végén mindenki legalább egy darab csillogó éremmel térhetett haza.

   Jó hangulatban, mozgalmasan telt a napunk. Sok tapasztalattal gazdagodtunk, jövőre ismét indulunk. Még több gyakorlással, kitartással talán még elsők is lehetünk. Ezúton is szeretném megköszönni Mónika néninek, Zsófi néninek és Feri bácsinak a felkészítést!

fb_img_1695912825866.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2418223981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása