HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella könyvajánlója - Nógrádi Gábor: Az anyu én vagyok!

2023.10.15. 18:14 Péterfy

   A kedvenc könyveim közé tartoznak Nógrádi Gábor könyvsorozatai. Az író több tucat ifjúsági könyv szerzője. Ezek közül legutóbbi olvasmányélményemet, az Az anyu én vagyok! című könyvet ismertetném.

   A kötet arról szól, hogy egy édesanya a kislányával testet cserél a tudós nagyapa egyik gépezete segítségével. Amíg a gépezetet újra működébe nem tudják hozni, addig az anyukának kell iskolába járnia, és a kislányának kell tanítania. Mivel a lány focizik, a szülőnek kell a meccsen is játszania. Nincs könnyű dolguk egymás bőrében, mert mindenki furcsállja a viselkedésüket, és ez számos tréfás helyzetet eredményez.

   A történet "fiús" párja a Petepite, ahol az édesapa és a kisfia bújnak egymás bőrébe. A köteteket a fordulatos cselekmény kedvelőinek ajánlom! 

az_anyu_en_vagyok_mora.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8618235391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása