HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella: Papagáj kiállítás

2023.11.19. 18:07 Péterfy

   November 11-én, szombaton papagáj kiállítás került megrendezésre a Honvéd Kaszinó tükörtermében. Az eseményről iskolánkban értesültem a szórólapokról, illetve plakátot is láttam a városban róla.
   Kishúgommal érkeztem a kiállításra, mely 15 órától 18 óráig volt megtekinthető a látogatók számára, az óvodásoknak ingyenes volt a belépő. Rengeteg szép és érdekes madárfajt láttunk. Volt Malukku Kakadu, amely Indonéziából származik, de láttunk rózsás kakadut, Nagy Sándor papagájt és Kis Sándor papagájt is. Nekünk amelyik a legjobban tetszett, az a Szenegáli papagáj volt, szelíd és barátságos természete miatt. Másik kedvencünk a Jákó papagáj, mert utánozni tudott minden körülötte hallott hangot. Fotózkodni is lehetett kék Ara papagájjal és nimfa papagájjal. Mi is sorba álltunk, még a kishúgom is a karjára merte venni.
   Gyakorlott papagájtartóként is nagyon tetszett a kiállítás, sok új ismeretet szereztem. Bízom benne, hogy jövőre is ellátogatnak városunkba ezek a csodás madarak.

20231119_171340.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2618262305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása