HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Márton Zalán: Központi felvételi

2024.01.22. 08:04 Péterfy

   A központi felvételi megírása nyolcadikasként egy nagyon meghatározó pillanat, ugyanis ez dönti el, hol folytatom tovább tanulmányaimat. Én a Dr. Mező Ferenc Gimnáziumba szeretnék mindenképpen bekerülni.
    Mind otthon, mind az iskolában szorgalmasan készültem erre a megmérettetésre. Az iskolában magyar, illetve matematika felkészítőórával, otthon pedig korábbi felvételi lapok megoldásával. Idén január 20-án került rá sor. Én inkább a matek részétől tartottam. Közepes izgulással vártam a padban, hogy kiosszák a lapokat, és nekikezdhessek a 2024-es felvételinek. A magyar volt elsőnek terítéken, amivel a kitöltés közben úgy éreztem, egész jól haladok, és jól fog sikerülni. Szerencsére a feladatlap befejeztével is így éreztem. Majd egy 15 perces szünet után kezdődhetett a matematika. Úgy gondolom, jobban sikerült, mint ahogy számítottam rá előtte.
   Én viszonylag pozitív érzésekkel hagytam el a termet, és izgatottan várom az eredményeket. Nektek hogy sikerült? Bízom benne, hogy minden évfolyamtársam bekerül a hőn áhított intézménybe. 
200118_felveteli_pk_03.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9318308517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása