HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Az őszi szünetben történt

2014.11.06. 14:01 Péterfy

Hagyárosböröndön

Az őszi szünetben egyik vasárnapján elmentünk Hagyárosböröndre az ismerőseinkhez. Először megebédeltünk, finom bográcsgulyást ettünk. Utána lementünk a kert mögé íjászkodni.Aztán kutyát sétáltattam.A házban később pingpongoztunk. Délután filmet néztünk a tévében.Így telt el a szünet egyik napja.

Pulai Kristóf 4.a

ősz2.jpg

 

 

Az őszi szünet

Az őszi szünet első napján rendet csináltunk otthon. A második napon jöttek az unokatestvéremék.Majd minden újdonságot megmutattam nekik. Volt egy számítógépes játék, ami nagyon tetszett nekik.A második ilyen unokatesós napon egész nap játszottunk ezzel a jó játékkal.Én már mással szerettem volna játszani, de nem tudtam a számítógéphez férni. Így hát csak táncikáltam.Pénteken mindenszentek napjára mentünk. Az utolsó napokban csináltam meg a házit. Így telt az őszi szünet.

Bányai Blanka 3.b

ősz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr836870083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása