HTML

Erzsébet Táborban voltunk

2015.10.01. 06:26 Péterfy

Fonyódligeti kirándulás

Szeptember 17-19. között a hatodik és nyolcadik osztályosok Erzsébet Táborban voltak Fonyódligeten. A 6.b osztályos Fekete Alexandra élménybeszámolója az Őszi kirándulásról.

Mikor felszálltunk a vonatra az egyik kocsiban a hatodikosok, a másikban a nyolcadikosok foglalták el helyüket. Másfél órás vonatozás után megérkeztünk Fonyódligetre, ahol egy piros „kisvonat” várt bennünket és elszállított egészen a tábor bejáratáig. Kicsit várakoznunk kellett, amíg a tanár nénik elintézték a papírügyeket, majd végre elfoglalhattuk a szállásunkat. A fiúk két faházba voltak elosztva, külön a hatodikosok és a nyolcadikosok. A lányok egy hosszú házikót kaptak sok kicsi szobával. Az első benyomások alapján nem nagyon tetszett a szállás, de miután beköltöztünk már egészen jól éreztük magunkat.

Miután kicsit berendezkedtünk, az ebéd következett. Ebéd után végigsétáltunk a tábor területén, hogy tudjuk mit, hol találunk meg. Aztán egy nagyon nagy strandolás várt bennünket a Balatonban. Aki elfelejtett fürdőruhát hozni, az pólóban és rövidnadrágban jött be a vízbe. Fürdés után sétáltunk egyet Fonyódligeten, majd focizás, karkötő készítés, csocsózás volt a program. Vacsora után sokat beszélgettünk, játszottunk. Nagyon jó volt a sötétben bújócskázni. Aztán nyugovóra tért mindenki.

Másnap reggeli után csapatokat alakítottunk és játékos szellemi vetélkedőben mértük össze tudásunkat. Amíg Ildi néni és Bea néni kijavították a feladatlapokat a játszótéren játszottunk.

Ebéd után busszal elutaztunk Fonyódra, ahol egy Palánkvár nevű helyen számháborúztunk. Sokat kúsztunk, másztunk, futottunk és nagyon jól éreztük magunkat. Utána felmentünk a fonyódi Várhegy kilátóhoz, ahova egy nagyon meredek út vezetett fel. Mikor leértünk ismét a városba, bementünk egy abc-be, majd a kikötő következett, ahova éppen akkor érkeztek be a nyolcadikosok egy nagy hajóval. A Balaton parton nézelődtünk, ajándékot vásároltunk, kacsáztunk. A táborba busszal mentünk vissza. Vacsora után ismét bemerészkedtünk a Balatonba, majd fociztunk, twistereztünk, a játszótéren játszottunk.

Este 8 órakor a Roxinpadnak volt egy előadása, 9 órától pedig aki akart discoba mehetett. Nagyon jól éreztük magunkat. Aztán minden szobában elhangzott a „Lámpaoltás!”.

Szombaton reggeli után elbúcsúztunk az Erzsébet Tábortól és indultunk haza. A vonaton voltak, akik aludtak egészen Kanizsáig.

Remélem senki sem felejti el az itteni élményeket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.