HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Bányai Blanka: Téli emlékek

2016.11.13. 23:17 Péterfy

tel.jpg

Két olyan emlékezetes téli emlékem van, amit soha nem felejtek el.

Az egyik hat éves koromban december 6-án történt, mikor kitettem a csizmám, és mire bementem annyi csoki és cukor volt benne, amennyit még életemben nem kaptam! Meglepődtem akkor is, mikor egy üzenetet kaptam a Mikulástól. Ebben az állt, hogy nagyon jó gyerek voltam, csak ügyeljek a rendre a szobámban.

A másik jó emlék karácsonykor volt, 3 éves koromban, mikor futottam a hálószobába. A nappali és a háló között volt a karácsonyfa, ami előtt megbotlottam és hanyatt esve találtam meg a fa alatti ajándékot.Fogalmam se volt, hogy mi lehet az a szó szerint egy méteres dolog! De ekkor anya felsegített és bevittük a nappaliba azt a valamit. Ez a dolog nem más volt, mint egy játékvár! Az volt a vicces, hogy még mielőtt bevittük a nappaliba, apától megkérdeztem, hogy mit szerel.Ő azt mondta: Semmit! Ekkor esett le, hogy az az ajándékom volt.

Most már tudom, hogy nem létezik Jézuska meg Mikulás. De kitaláltam, hogy a szüleimnek külön csinálok ajándékot, mint ők nekem, ezzel visszahozva nekik az érzést, hogy gyerekek.

Ezek az én emlékeim. Remélem, most is jó karácsonyom lesz!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2311958927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása