HTML

Címkék

Erzsébet-táborban jártunk

2017.09.25. 09:18 Péterfy

Annyit mondhatok: SZUPER volt! Nagyon jól éreztem magam. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Sok izgalmas program vár az érdeklődőkre.

Reggel nagy izgatottsággal indultunk el. Mindenkit kérdések foglalkoztattak. Az út nem volt hosszú. Legalábbis nem tűnt annak. A beszélgetések, nevetgélések lerövidítették az időt. Amikor odaértünk hosszas volt a regisztráció. Szerencsére osztogattak a bejáratnál limonádét és fél almaszeleteket. Az egész osztály kapott karszalagot, és két 500 Ft-os kupont. Ezeket a kisboltban levásárolhattuk. Ismét buszba szálltunk egy kis időre. Nem messze voltak a szállások, de nehéz lett volna felcipelni a táskákat a dombon. Kivettük a buszból a csomagjainkat, majd bepakoltuk a holmikat egy földszinti kis szobába, mert a mi alvóhelyeink még nem voltak kitakarítva az előző lakók után. Kicsit sétálgattunk a tábor területén. Hatalmas helyet foglaltak el a különféle programok. Elmentünk ezután ebédelni. A kipakolás nem telt túl sok időbe. Egy tízágyas és egy háromágyas szobába kerültek a lányok. Én a tízágyasban aludtam. Nemsokára kezdődtek a feladatok. Lementünk a partra. Ugyan is a tábor Zánkán volt, ami a Balatonon van. Sétahajózni szerettünk volna, de a szél túl nagy hullámokat csinált, ezért a hajó nem indulhatott el. A viharjelző is sűrűn villogott. Kiálltunk a kikötő szélén lévő korláthoz, s úgy szemléltük a vízen lévő fodrokat. Néha-néha felcsapott néhány, ilyenkor kicsit lefröcskölt minket. Mi nem bántuk, hiszen meleg volt. A délután folyamán, több programon is részt vettünk. A gokartozáskor akadálypályán kellett átmenni. A trambulinnál a magasba ugrottunk, miközben különböző formákat alkottunk. A honfoglalós játék összetett feladat volt. Az első részében kvízeztünk a történelmi eseményből, a másodikban nyilazásban próbálhattuk ki magunkat. A harmadik feladat különleges szabályokat tartalmazott. Olyat játszottunk, mint a számháború, de mégsem azt. A fejünkön lévő kártyákon nem számjegyek, hanem színes formák és állatok. A lányok növényevők, a fiúk ragadozók. Mindkét csapatnak vizet kellett vinniük egy üvegbe, úgy, hogy az ellenfél ne tudja leolvasni a jeleit. A lányok nyertek! A játékok után vacsoráztunk, majd készülődtünk az esti diszkóba. Sokat táncoltunk. Este mindenki lezuhanyozott, és lefeküdtünk az ágyba. Kicsit beszélgettünk is alvás előtt. Reggel felöltöztünk, reggeliztünk, majd ismét indultak a programok. Kincskeresőztünk. A táborkülönböző pontjairól, épületeiről, szobrairól voltak kisebb képek, ezekkel képeket csináltunk, amin mindenki rajtvolt. A feladat időre ment. Sikerült végrehajtani. A sorversenyre kisvasúttal mentünk. A sorversenyen nagyon elfáradtunk. Kicsit sétálgattunk még a parton, majd elindultunk vissza. Vacsoráztunk egyet, majd kezdődött a táncház. Az este ugyanúgy ment, mint a tegnapi, csak már elkezdtünk pakolgatni. A fáradtságtól mindegyikünk hamar elaludt. Másnap felkeltünk, elmentünk reggelizni. Az evés után a csomagokat kivittük az ajtó elé. Mikor mindenki kész lett, bezártuk a bejárati ajtót, és lecipekedtünk a buszhoz. Bepakoltunk majd beszálltunk. Az úton valaki aludt, valaki zenét hallgatott. Akik kialudták magukat és nem voltak fáradtak beszélgettek.

Mikor a busz bekanyarodott a parkolóba és megállt, a gyerekek mind kiszálltak, és odamentek a szüleikhez, és átölelték őket. Mert mindenhol jó, de legjobb otthon.

Horváth Anna 6.b

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.