HTML

Címkék

Majoros Emese Réka: A Tökfesztivál

2019.10.09. 20:01 Péterfy

Egy szombati napon a barátaimmal elmentünk egy jutalom kirándulásra, az Őrségi Tökfesztiválra. Az utazás jó volt, de egyszer meg kellett állni valaki miatt. Azon kívül sokat nevettünk és beszélgettünk. Mikor megérkeztünk, az első a mosdózás volt. Utána megtízóraiztunk és szőlőt is lopkodtunk a…

Herczeg Szimonetta: Felsős lettem

2019.10.09. 11:30 Péterfy

Az elején nem tetszett a felső tagozat, de mostanra megkedveltem. Sok tanár tanít bennünket, szerintem kedvesek. Gyorsabban mennek az órák, mint alsóban. Nekem az is tetszik, hogy haza lehet menni ebéd után. Szebb az osztályunk is. Zoli bácsi kedvesebb, mint gondoltuk, rengeteg ötöst ad. Kedvenc…

Halász Bianka: Ötödikes lettem

2019.10.09. 11:20 Péterfy

Az iskolakezdés számomra nagyon nehéz volt! Főleg a sok hajnali kelés! Az még mindig nehéz. Hát igen, felső tagozatos lettem. Nem mondom, hogy Andi néni és Laci bácsi egyáltalán nem hiányoznak! Az új tanárok nevét nehezen jegyzem meg. A nagyobbak kis pólyásként tekintenek ránk, pedig csak pár évvel…

Tökfesztiválon jártunk 2.

2019.10.09. 08:07 Péterfy

Egy busznyi gyerek elmehetett az Őrségi Tökfesztiválra. Hosszú volt az út, de végül oda is értünk. Evés után vásárolni indultunk. Később túrázni mentünk, megnéztük a vadlovakat. A  szabadtéri néprajzi múzeumban láttunk egy füstösházat is. Pajtaszínház is volt, de nekem nem tetszett, az eső elől…

Tökfesztiválon jártunk 1.

2019.10.09. 07:52 Péterfy

Szeptember 28-án az Őrségi Tökfesztiválon voltunk. Az alsó parkolóban volt a gyülekező. Majdnem két órás volt az út. Amikor odaértünk, megreggeliztünk. Utána körbenéztünk és vásárolhattunk. Majd elmentünk a vadlovak és bölények legelőjéhez. A túra egy km-es volt. Három vadlovat és rengeteg bölényt…