HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Halász Bianka: Húsz év múlva

2020.03.05. 14:48 Péterfy

Húsz év múlva 31 éves leszek.

Addigra már több, mint 5 könyvet írok. Mostanában nagyon rákattantam a japán nyelvre. Japánban fogok élni, remélem a korona vírust addigra kiirtják. A japán tárgyak, ételek, divat, nyelv és kultúra lenyűgöz.Egy japán mondókát is megtanultam, a Jubikirit. Én az életem a tanulásnak,az utazásnak és a családnak szentelem. Na, meg persze az írásnak, nyelvtanulásnak. Az érdeklődési köröm jó nagy, ezt a papámtól örököltem. 31 éves koromra szeretnék 2-3 gyereket. A nevük mindenképpen különleges lesz! Gondolkoztam azon, hogy a zero-waste ( hulladékmentes) életmódot folytatom. Igazi munkán még nem is nagyon gondolkoztam! A könyvíráshoz el kell menni tanárnak vagy tudósítónak, újságírónak. Emellett sok iskolát is el kell végeznem.

Vajon ilyen lesz a jövőm? Majd mindenki megtudja a könyvemből!

Halász Bianka 5.a

japan.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8415504916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása