HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla interjúja Simonicsné Cingul Robertina tanárnővel

2022.11.02. 10:24 Péterfy

   Az iskolánkba az idei tanévben is érkeztek új tanárok és tanárnők, akikkel interjút készítettünk. Én Simonicsné Cingul Robertinával (Bea nénivel) beszélgettem, aki szívesen válaszolt a kérdéseimre.

1. Köszönöm Bea néni, hogy vállalta az interjút. Első kérdésem, hogy melyik iskolában végezte általános iskolai tanulmányait?

Szívesen. A Letenyei Andrássy Gyula Általános Iskolában.

2. Melyik intézményben tanított korábban?

A Letenyei Andrássy Gyula Általános Iskolában, ahova gyerekként jártam.

3. Milyen tantárgyat tanít nálunk?

Jelenleg matematikát, de fizika szakos is vagyok.

4. Van-e már kedvenc osztálya?

Még nincs, túl rövid volt az idő, hogy megismerjem a gyerekeket, az osztályokat.

 

5. Mivel tölti szabadidejét? Mi a kedvenc időtöltése?

Szeretek zenét hallgatni és kerékpározni.

6. Mi volt a legjobb élmény az életében?

Amikor repülőgéppel utaztam.

7. Mi a kedvenc étele, itala?

A császármorzsa és sajnos a kóla, ami egészségtelen.

8. Mi a kedvenc íróeszköze?

A ceruza, mert azzal könnyebb írni, és javítani is egyszerűbb.

9. Mi a kedvenc színe?

A sötétkék.

10. Ki a kedvenc írója?

Móra Ferenc írásait nagyon szeretem.

Köszönöm szépen Bea néni, hogy időt szakított rám. Sok szeretettel köszöntjük az iskolában, jó tanítást kívánunk!

received_531682622115403.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr7217968548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása