HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Vincze Kevin filmajánlója - Csizmás, a kandúr: Az utolsó kívánság

2023.02.03. 16:54 Péterfy

    Az utóbbi időben sajnos nem készült figyelemre méltó animációs film. Mielőtt megnéztem volna a Csizmás kandúr 2. részét, én is azt gondoltam, hogy ez is csak egy átlagos alkotás lesz. Ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna.
   Ez a film egyszerűen csodálatos. Az egyetlen hibája az, hogy a kutya karakter számomra zavaró volt. A sztori tempója tökéletes, az animáció pedig gyönyörű. Talán ez az egyik leglátványosabb Dreamworks-film valaha. A negatív karakterek is nagyon kidolgozottak. Az én személyes kedvencem a farkas volt. A szereplők között nagyon jól működik a kémia. Az is tetszett, hogy a karakterek személyiségfejlődésen is átmennek. A mese még üzenetet is hordoz magában minden korosztály számára.
   Szerintem a Csizmás kandúr 2 több figyelmet érdemelne. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
277025_1655397239_8862.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr1618040642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása