HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Réka Anikó: A hosszú hétvégém

2023.05.15. 10:38 Péterfy

   Idén május 1. hétfői napra esett, hosszabb hétvégénk lehetett. Ezt ki is használtuk a családommal, mert nagyon tartalmasan telt a három nap.
   Péntek este elmentünk a húgom barátnőjével társasozni a Hevesi Sándor Művelődési Központba, majd az Erzsébet térre, mert ekkor tartották a város napját. A pénteki programok közül a szüleim meg szerették volna nézni a Bikini koncertet. Tíz óra után értünk haza, így hullafáradtan zuhantunk az ágyba. Szombat délelőtt azt csináltam amit általában szoktam: kiültem a teraszra olvasni az aktuális könyvemet. Ebéd után anyukámmal elmentünk az Erzsébet térre, mert egy iskolatársam fellépett. Este Zalakarosra indultunk Kárpátia koncertre. Nagyon jó volt, a fény, a zene, az előadók, megérte elmennünk. A koncert után le akartam pacsizni velük, de átmentek a színpad mögötti épületbe. Kárpótlásul kaptam egy kárpátiás kulcstartót. Mielőtt hazamentünk volna, megálltunk Nagykanizsán megnézni a tűzijátékot. Vasárnap reggel elmentünk a mamánkhoz a bátyámmal. Délelőtt vettem epret, délután pedig közösen bevásároltunk a mamával. 16 óra után értünk haza. Amíg ő a híradót nézte, én olvastam, lefekvés előtt pedig filmet néztem. Hétfőn délelőtt összepakoltam, délután mentem haza,
otthon pedig nekiálltam tanulni keddre.
   Ez a szünet is hamar eltelt. Nagyon örültem a Kárpátia koncertnek, meg annak is, hogy sok időt töltöttem a nagymamánkkal.

img_20230429_204405.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8918124336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása