HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Márton Zalán: Nyílt napok a kanizsai középiskolákban

2023.12.13. 16:08 Péterfy

   Nyolcadikos diákként nagyon fontos kérdés, hogy hova megyünk továbbtanulni. Ez egy nagyon nehéz kérdés, ugyanis az egész életünket befolyásolhatja. Hogy könnyebben választ kapjak, ellátogattam a középiskolák által szervezett nyílt napokra.
   Elsőként a Cserhátiban rendezett nyílt napon vettem részt, ahol először minden ágazatról beszéltek, és az iskoláról, majd csoportokra bontva bővebb információt kaptunk azokról a szakokról, amik érdekelnek. A szervezés jó volt, valamint érdekes volt a nyílt nap. Kritikaként csak annyit tudnék felhozni, hogy a főépület állapota nem túl jó. A Zsigmondy iskolában a bemutatók számomra unalmasak voltak sajnos. A Batthyányban is nyílt órákon vettem részt. A szervezés szerintem nem volt tökéletes, ugyanis a diákok megrohamozták az asztalokat, amin az órákra voltak kikészítve a részvételi jegyek. Először egy kisgimnáziumos osztály földrajzóráján vettem részt, ami számomra nagy csalódás volt. A diákok nem voltak fegyelmezettek a tanórán. Ezt követően németórán voltam, ami viszont nagyon tetszett. A Piaristában a nyílt nap nagyon szervezetten zajlott, érződött, hogy sokat készültek rá. Az iskolában egy interaktív olaszórán vettem részt, külön tetszett, hogy az általános iskolásokat is bevonták az óra menetébe.
   Én mindenképpen gimnáziumba szeretnék továbbtanulni, így az első félévben nagyon igyekszem, illetve sokat készülök a központi írásbelire. 
784784p888ednmain820davis-article-pic1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2118280389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása