HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella: Felsős farsangi buli

2024.02.04. 17:06 Péterfy

   Iskolánkban a felsős farsang február 2-ára esett. Az osztályunkból sajnos csak tíz tanuló érkezett, de én ki nem hagytam volna.

   Fannival, az egyik osztálytársammal mind a ketten kalóznak öltöztünk, és egy tánccal is készültünk. A műsorszámba igyekeztünk akrobatikus elemeket csempészni, hiszen Fanni táncos tornára jár, és több mozdulatra megtanított engem is. A bulit a 8. osztályosok tánca nyitotta. Mindenki, aki beöltözött, kapott egy ingyen tombolajegyet. Volt, aki ördög, pompomlány, pantomímes vagy hurrikán jelmezbe bújva jelent meg. A 6.b osztályosok sakkfigurák bőrébe bújva eltáncoltak egy sakkjátszmát. Nagyon ötletes volt, ugyanúgy, ahogy a 7.a osztályos tanulók görög tánca vagy a két 8.b osztályos lány sütitánca. Minden műsorral készülő osztály kapott egy tortát. A büfében is sok finom falatot árultak (például képviselő fánkot, hatlapost, zsíroskenyeret, hotdogot). Különféle programok, játékok is megrendezésre kerültek. Nekem nagyon tetszett a limbó, de volt még táncverseny, valamint bálkirálynő és bálkirály választás is. A nap tombolasorsolással zárult. Itt sajnos nem volt szerencsém, de sebaj, majd jövőre újra megpróbálom.

   Én nagyon jól éreztem magam, alig várom a jövő évi farsangot. Remélem, addig sikerül rávennem egy-két barátomat a közös táncolásra. Ezúton is köszönöm a DÖK-nek a szervezést!

izaek.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2118318653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása