HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Állatok Világnapja- Az állatmenhelyen

2013.10.16. 21:06 Péterfy

Az állatok világnapja alkalmából állateledelt gyűjtöttünk az iskola aulájában. Október 10-én az alsó tagozatosok Őri Sándorné vezetésével elvitték és átadták a menhelyen az összegyűlt adományt.

A gyűjtés

Iskolánk minden évben kitesz egy dobozt az aulában, amibe ételt gyűjtünk az állatoknak. Én is hoztam a kutyusoknak kekszet, a cicusoknak tápot.Ti hoztatok? Az eleséget elviszik az állatmenhelyre, így az állatok nem éheznek.Remélem hamar gazdira találnak!

Oros Alina 4.a

17528_nagykep.jpg

Az állatmenhelyen jártunk

Október 10-én Ili nénivel elmentünk az állatmenhelyre. Rengeteg kutya volt ott.Láttunk nagyot, kicsit, kedveset, mérgeset. Úgy ugattak, hogy nem hallottam a szavam. Elmentünk kutyát sétáltatni is. Nagyon jó volt, és mindenki boldog volt.Voltak ott macskák is, akik ide-oda járkáltak. Nem féltek az ugató kutyáktól sem. Aranyosak és vidámak voltak.Visszafelé a régi vonatokra is felmászhattunk. Kellemesen elfáradva, de kalandokkal és élményekkel tértünk haza.

Kanizsai János Márton 4.a

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr515578254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása