HTML

Erzsébet-táborban jártunk...

2016.10.02. 20:33 Péterfy

Fonyód

Első nap, mikor vonattal Fonyódra utaztunk, nagyon jó időnk volt, és körülbelül másfél órát vonatoztunk,hogy odaérjünk. A vonaton kellemesen utaztunk. Zenét hallgattunk, beszélgettünk. Amikor megérkeztünk a szállásunkhoz, letettük a bőröndjeinket, felhúztuk az ágyneműt és elmentünk ebédelni. Ebéd után körbejártuk a tábort és megnéztük, hogy mi merre található. Később lementünk a Balaton- partra fürdeni, nagyon kellemes volt a víz.  Ezután visszamentünk a szállásra és a fiúkkal meg a többiekkel beszélgettünk, majd elmentünk vacsorázni, ezután pedig tusolni és aludni. Másnap reggel 7:20 kor ébresztettek fel a tanárok. Felöltöztünk és elmentünk reggelizni, és jött értünk a Dottó, ami kivitt minket a hajókikötőbe. 9:30-kor indult a hajó, ami átvitt minket Badacsonyba. Amint átértünk, megálltunk és megbeszéltük az aznapi programot. Utána nekiálltunk felmászni a badacsonyi kilátóba. Útközben megálltunk egy forrásnál, ami a Kisfaludi-háznál található. Miután kipihentük magunkat, folytattuk az utat felfele. Nehézkes volt az út, mert gödrök voltak meg magas lépcsők, de mindenki sikeresen, épségben felért. Nagyon szép kilátás fogadott minket. Miután kigyönyörködtük magunkat, lementünk a kilátóból, leültünk a padokra és kicsit pihentünk és uzsonnáztunk. Lefelé már könnyebb volt az út, mert  nagyon csúszott, és igazából már csak csúsztunk lefele. Ezután Badacsonyban szabadprogram következett, elmentünk vásárolni, hamburgerezni, és utána visszasétáltunk a kikötőhöz. Nemsokkal később jött is a hajó, ami visszavitt minket Fonyódra. Amikor leszálltunk a hajóról, már ott várt minket a Dottó, és elvitt minket a táborba. Nemsokkal később elmentünk vacsorázni, utána pedig lementünk a partra megnézni a naplementét és fürödtünk egyet. Ezután a szálláson pihentünk és beszélgettünk. Előző nap este volt diszkó, ott nagyon jól éreztük magunkat, sokat táncoltunk, jó volt a zene. Harmadnap 7:20-kor volt ébresztő, felöltöztünk, elmentünk reggelizni, és utána szépen, lassan elkezdtünk pakolni, lehuzatolni az ágyneműket és visszaadni a szobát a táborvezetőnek. Sajnos aznap esett az eső, de kigyalogoltunk a buszmegállóba, ami elvitt minket a vasútállomásra. A vonaton hazafelé nagyon jól szórakoztunk, sokat nevettünk és beszélgettünk. Mindenki nagyon jól érezte magát és reméljük, hogy hasonló élményekkel fogunk még gazdagodni.

8.a,8.b osztály

Erzsébet-táborban Zánkán

Nagyon szerencsések voltunk, mert nyertünk az Erzsébet Program pályázatán. 3 napra elutazhattunk az osztállyal Zánkára táborozni iskolaidőben. Az út busszal több, mint 2 óra volt. Az idő mesés volt mindvégig. Alig vártuk, hogy odaérjünk.A tábor hatalmas területen volt. Gyönyörű szép környezetben laktunk. A szobánk nagy volt, emeletes ágyakon aludtunk. Saját fürdőnk is volt. Napi ötször kaptunk enni, az útra csomagoltak is nekünk. Sárkányhajóztunk, ami nagy élmény volt.Második nap gyalogtúrán is részt vettünk. Délután még a Balcsiban is fürödtünk. A víz isteni volt! Este discoztunk is.Második este bátorság próba volt.A sötétségben kellett eljutnunk lámpa nélkül egy lakatlan házig.Hát ez nagyon izgalmas volt! Az utolsó este a Kávészünet együttes zenélt nekünk. Laci bácsi és Mónika néni reggel futással ébresztett minket. Napközben sokat sportolhattunk, játszhattunk. Olyan jól éreztük magunkat, hogy alig volt kedvünk hazamenni. Remélem, még egyszer eljuthatunk ide!

Ratkóczy Zoltán és Tamás 6.a

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.