HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Ötödikes lettem

2016.10.28. 05:41 Péterfy

Mindenkinek biztos óriási változást okoz, ha alsóból a felső tagozatba kerül.

De vannak ebben jó dolgok is! Nekem leginkább az tetszik, hogy egyedül közlekedhetek az iskolában, nem kell cipőt cserélni, szünetben nem kötelező kimenni...De vannak olyan dolgok, amik talán nehezebbek, mint alsó tagozatban. Nehezebbek a leckék,lakatra kell zárni a szekrényt és a kinyitásával órákat lehet elszórakozni. A különórákat mindig más időpontra kell tenni, a napi kötelező hat-hét óra miatt.Nekem a kedvenc tantárgyam a történelem.Érdekes, fura dolgokat írnak róla. Legkevésbé tetszik a technika.Ne vagyok benne valami ügyes. Mellette áll még a testnevelés.Annyira elfáradok a heti öt testneveléstől! Félretéve a tantárgyakat, a tanárok nagyon kedvesek, ha jól viselkedek.A fura dolgok, hogy még csak két hónapja járok iskolába és

1.  félév lesz nemsokára 2. nem emlékszem a régi osztályra 3. mindenki annyit változott és 4. rengeteg emlékem elveszett, mióta felsős vagyok.

Hát ezért fura -jó vagy rossz- a felső tagozat. Remélem, hogy másoknak se lesz olyan nehéz megszokni!

Bányai Blanka 5.b

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr111845075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása