HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Imrei Nóra versei

2014.02.11. 07:44 Péterfy

Ébresztem

Ébresztem a napot, hogy ma szebben keljen,

az én anyukám felett aranyfény legyen.

Ébresztem a szívem, hogy ma forróbban dobogjon,

az én anyukám mindig csak mosolyogjon.

 

Szeretem

Az osztályt szeretem.

Meg a tanító néniket.

Azt kívánom, hogy

gazdagok legyenek,

és még azt, hogy legyen

bennük szeretet.

 

Boldog a szívem

Boldog a szívem,

mert az osztállyal

lenni szeretek!

Jó a tanulás,

kitűnő a bizonyítvány.

Imrei Nóra 2.a

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr415808703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása