HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Jankovics Dalma: Az én nyaram

2022.10.02. 15:46 Péterfy

Az én nyaram nagyon jól telt. 

Táborokban jártam eleinte. 
Akkor még távol volt az év eleje, 
De eljött hamar az iskola kezdete. 
Az első a sporttábor volt,
A csodaszarvas programtól. Balatonlelle nagyon jó hely ,
Csak egy kicsit hangos este. 
Feladatokat is kaptunk, 
Pihenésre sok időnk nem volt. Játszottunk is számháborút, 
A Zamárdi kalandparkba is át utaztunk. 
Sok mindent még mesélhetnék, 
De jöjjön már a következő élmény. Voltam az úgynevezett kisinas táborban, 
A legjobb barátnőmmel regisztráltam. 
Minden nap együtt voltunk. 
Órákon át dumáltunk. 
Érdekes és hasznos volt, 
Mind az amit ott hallottunk. 
Szakmákat nézhettünk meg,
Ki is próbálhattuk őket. 
Nekem a kedvencem a fodrász volt, De a szakács is nagyon jó. 
Az utolsó tábor a tempi ,
Nevezem én hittannak is .
Ott nem sokat tanulunk, 
Inkább csak játszunk .
Előadást tartottunk, 
Meglepetést is kaptunk. 
Minden délután más és más, Tanított meg mást és mást. 
Szállja a festés, 
Gyöngyfűzés. 
Sok dolog van amit kihagytam, 
De most nézzük, hol is nyaraltam. 
Az unokahúgaimnál sokat voltam, Hol dolgoztam, hol nyaraltam. 
Jó érzés volt. 
Egy hét az sok?
 
Ki tudja azt megmondani, 
Kellett a kötelező olvasmányt is csinálni. 
Voltunk a karosba fürdeni, Egerszegen ünnepelni. 
A hegyen fára másztam, 
Sokáig el láttam. 
Nektek hogy telt a nyaratok? Pihenni sokat tudtatok? 
263-scaled.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr5217945106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása