HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Vincze Kevin: A dzsiddai futam

2023.03.20. 08:43 Péterfy

   A Bahreini futam után egyértelmű volt a Red Bull előnye. Az már most egyértelmű, hogy elképesztően nehéz lesz legyőzni őket.
   Talán most egy picit felcsillant a remény, mert Verstappen az időmérő edzésen kiesett a Q2-ben. Ez azt jelentette, hogy a 15. helyről kellett indulnia vasárnap. De a holland játszi könnyedséggel előzte meg ellenfeleit, és ezzel a 2. helyet szerezte meg. A futamot csapattársa, Perez nyerte. Ő szerezte meg a pole-pozíciót, tehát ez nem volt meglepő. 3. Russel lett, viszont csak úgy, hogy futam után Alonso-tól elvették a dobogót egy 10 másodperces büntetés miatt. Ezen a futamon sem szerepelt jól az én kedvenc csapatom, a McLaren. Oscar Piastri a 17., Lando Norris a 19. helyen végzett. Ezt nagyon rossz volt nézni. Remélem, minél előbb megoldódnak a technikai problémák.
   Ezek mellet nem volt egy rossz futam, remélem, a következő legalább ilyen izgalmas lesz.
forma1_sebastianvettel-mtifotomathezoltan.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8918075824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása