HTML

Címkék

Farkas Fanni: A zánkai osztálykirándulás

2023.10.10. 20:09 Péterfy

Az osztályommal három napos kiránduláson vettünk részt a Zánkai Erzsébet-táborban. Vonattal utaztunk, és röpke három óra alatt oda is értünk.
    Egy rövid várakozás után át is vehettük a karszalagokat és a szobakulcsokat. Amint lepakoltunk, mehettünk is az első programra, ami hajókázás volt a Balaton-parton. Ezt követően meglátogattuk a cirkuszt, a legjobban a hullahoppos előadás tetszett. Később felmentünk a szobákba, és elrendezkedtünk. Szerencsére még egy kis játszótér is belefért a programba, ami a mi házunk mögött volt. Vacsora után egy koncert várt ránk, Orsovai Reni és Deniz énekelt. Orsovai Renivel a koncert után szelfiztünk, illetve aláírta a karszalagomat is. A második napon reggeli után egy hegymászásról szóló előadáson vettünk rész, a néhai Erőss Zsolt hegymászó felesége mesélt az élményekről. Nagyon érdekes dolgokat mesélt, illetve megható is volt az előadás. Ezt követően a kalandpark felé vettük az irányt, ahol jól eltelt az idő. Ebéd után egészen vacsoráig lent voltunk a parton, a víz kicsit hideg volt, de mi jól éreztük magunkat. Az utolsó este diszkóval zárult.
   Nagyon jól érezte magát az osztály Zánkán, még jobban összekovácsolta a társaságot. Ennél jobban nem is sikerülhetett volna!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.