HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Horváth Anna: Segítség, összementem!

2017.02.02. 13:34 Péterfy

Segítség, összementem!

 

Iskola után a barátaimmal elmentünk a parkba. Nagyon meleg volt, az összes árnyékos padot elfoglalták. Bejártuk az egész környéket mire találtunk egy kellemes helyet. Kicsit kopott volt a pad, a deszkái néhol megrepedeztek, de nekünk megfelelt. Ahogy rátelepedtünk a lábai meginogtak, én pedig a földre huppantam. Egy bokor mögé bukfenceztem, a következő pillanatban egy pukkanás, és mire észbe kaptam akkora lettem, mint egy falevél. Gyorsan visszafutottam a barátaimhoz, akik egymásba kapaszkodva próbáltak felállni a porból. Fölmásztam a bokor ágára, majd onnan a Blanka vállára ugrottam. A fülébe kiáltottam:

-Hé, itt vagyok a válladon!

-Hát veled mi történt?

-Összementem.

-De hogyan?

-Nem tudom, a bokor alá gurultam, és bum, kicsi lettem. Odaléptünk a bokorhoz, de nem találtunk semmit. Miután hazamentünk, édesanyám berakott a régi babaházamba, ott töltöttem az éjszakát. Másnap néhány dolog gondot okozott, ebédnél a leveses tányéromban akár úszni is tudtam volna. Az iskolában egy ceruzaheggyel írtam és egy radír volt a székem. Már épp kezdtem hozzászokni az új helyzetemhez, mikor hirtelen éles fény hasított a szemembe. Felébredtem. Ott ültem a rozoga padon, a délutáni nap égette az arcomat, a barátaim mosolyogva figyelték, ahogy lassan visszatérek a valóságba. – Jó reggelt köszöntöttek vidáman.

Ahogy hazafelé bandukoltam kicsit megkönnyebbültem, hogy mindezt csak álmodtam.   

 park.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8212176900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása