HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: A 2019-es nyár

2019.09.24. 09:25 Péterfy

   Sokáig nem mertem azt kijelenteni, hogy az idei volt a legjobb nyaram, mostanra viszont átgondoltam a dolgot, és ez volt a legjobb nyaram! Hogy miért? Nehéz lesz röviden megfogalmazni, de megpróbálom.

   A nyári terveimből - amit még nyár elején állítottam össze - mindent sikerült valóra váltani, sőt, még többet is, mint vártam! A nyár már eleve a kedvenc évszakom, úgyhogy 50%-ban biztos, hogy élveztem. A többi csak ráadás, és ráadás volt bőven!

   Igaz, ez a dolog nem nyáron volt, de nagyon megváltoztatta a „nyári menetrendemet”. YouTube-on már 2017 óta volt egy csatornám, de nem használtam semmire. Május 23.-án (a születésnapomon) töltöttem fel az első, vasúti témájú videómat. Azóta folyamatosan tevékenykedek a YouTube-on, Nagy Zsombor – Minden, ami vasút néven. Nyáron nagyon sokat videóztam vonatokat, ezt hívják „trainspotting”-nak. A Vonatok Máriahullámtelepen c. sorozatom első évadában az összes, idén készült Máriahullámtelepi felvételem megtalálható. Azokon kívül más balatoni videóim is vannak idénről. A videózás azóta a hobbimmá vált, szinte naponta töltök fel videókat. Ez volt az egyik dolog, ami miatt nagyon emlékezetes volt az idei nyár.

   Ehhez kapcsolódóan, készítettem magamnak nyáron egy weboldalt, ahol híreket, információkat lehet olvasni a csatornámról. Illetve, van rajta egy blog is, ahova hetente írok ki bejegyzéseket, akár személyes, akár vasúti témában.

   A következő dolog már szerepelt a nyári terveimben, ez volt a LEGO kerti vasút építés. Kiválóan sikerült, csak az volt a gond, ha hazamentünk a Balatonról, nem hagyhattam kint sajnos. De talán jobb is volt így, hiszen amikor kimentünk újra, már alig vártam, hogy nagy „építkezésbe” kezdjek, utána meg szórakozni vele. Hát igen, sikerült is szórakozni, szegény Winston nevű macskám farkát egy párszor elkapta a vonat… Videókat is készítettem a kertivasútról, a csatornámon szintén megtalálhatóak.

   Ezeken kívül sok más élményem volt a magyar tenger partján. Természetesen a legtöbb időt a nyaralónál töltöttem. Winston egész végig ott volt velem, de az idő nagy részét végigaludta, szokásához híven. Sokat nem fürödtem a Balatonban, egy kicsit már meguntam, hiszen minden nyáron folyton fürödtem. Inkább szárazon tevékenykedtem: Videóztam sokat, illetve a barátommal szerelgettük az öreg Camping biciklimet. Nagyon élveztem, sokkal jobb volt, mint a fürdés. Természetesen videózásnál a nyaraló és a megálló közötti távot biciklivel tettem meg.

   Sokat mentünk kirándulni is a tó körül: Fonyód, Badacsony, Tihanyi Levendulafesztivál, Keszthely, Balatonfüred, Veszprémi állatkert –ezek közül mindenhol voltunk a nyár folyamán. Természetesen mindegyiket nagyon élveztem!

   Majd nyár végén, számomra az évszak legnagyobb útja jött. Bulgáriába mentünk nyaralni, pont, mint előző évben. A szállodánk erkélyéről egész Napospartot be lehetett látni, sőt pazar tengeri  kilátásunk is volt innen, mint a mellékelt fotómon látni. Párszor átmentünk busszal Neszebár óvárosába. Itt viszont már sokat fürödtem! Nagyon jó volt ott lenni, kár hogy csak egy hétig tartott a „nagy nyaralás”. Bár, amikor ültünk a recepción, és vártuk a buszt, kicsit már vágytam haza…

   Remélem mindenkinek olyan jól telt a nyara, mint nekem! Alig kezdődött el az iskola, már a következőt várom! Gondolom, mindenki így van ezzel…

bulg.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr5515162102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása